Jeżeli prowadzisz firmę w dużym mieście doskonale wiesz, jak trudnym wyzwaniem okazuje się regularne zdobywanie nowych Klientów. Konkurencja jest ogromna, dlatego o końcowym sukcesie decydują detale. Jednym z nich jest strona internetowa. Wychodzisz z założenia, że tego typu portal powinien być maksymalnie wygodny podczas użytkowania? Doskonale się składa. To jednak dopiero pierwszy krok na liście elementów obowiązkowych do wdrożenia na etapie projektowania firmowej strony. Chcesz poznać kolejne? Wyciągaj notes i przeczytaj poniższy artykuł. Zdradzamy szczegóły!

Jesteś pewien, że Twoja strona dobrze wygląda na smartfonach?

Przystosowanie firmowej strony internetowej do wyświetlania na urządzeniach mobilnych stanowi absolutną podstawę przy projektowaniu nowoczesnych serwisów. Klienci korzystający ze smartfona bądź tabletu muszą czuć się komfortowo na prowadzonej przez Ciebie witrynie. Tym bardziej, że przewaga tego typu sprzętu nad wyszukiwaniami z komputerów stacjonarnych i notebooków od lat rośnie i nic nie wskazuje na to, aby w następnych miesiącach się to zmieniło. Wręcz przeciwnie.

„Chociaż mogłoby się wydawać, że responsywna wersja strony internetowej to kluczowy aspekt wyłącznie przy pozycjonowaniu, współczesne realia stawiają mobilne wyszukiwania na pierwszym miejscu. Bez projektu witryny dostosowanego do wyświetlania na mniejszych ekranach możesz raz na zawsze zapomnieć o posiadaniu nowoczesnego portalu. Większość potencjalnych Klientów z Twojej branży korzysta przecież ze smartfonów i tabletów. Lekceważąc stronę RWD stracisz w ich oczach bardzo wiele. W ostateczności tracąc szansę na zarobek.”

Źródło: afterweb.pl/projektowanie-i-tworzenie-stron-www/lodz/

 

W wyścigu o Klienta liczy się każda sekunda. Nie zmarnuj czasu na załadowanie witryny

Latami w marketingu obowiązywała zasada pięciu sekund. Po tym czasie potencjalny Klieny jest gotowy do podjęcia podstawowych decyzji konsumenckich. W przypadku stron internetowych czas jest jeszcze krótszy. Mowa tutaj bowiem o ułamkach sekund. Nikt nie lubi czekać. Ciągnące się w nieskończoność ładowanie elementów na konkretnych podstronach może wyczerpać cierpliwość nawet u najbardziej wyrozumiałych użytkowników. Prowadząc przedsiębiorstwo w tak dużym mieście, jakim jest Łódź, nie możesz sobie pozwolić na utratę Klienta w ten sposób!

 

Użytkownicy internetu kupują wzrokiem. Docieraj w ich gusta nowoczesnym designem

Całość wcześniej wymienionych aspektów powinien spinać efektowny design portalu. Od wielu lat zauważają to specjaliści z AFTERWEB, którzy w ofercie na projektowanie firmowych stron WWW łączą aspekty SEO, user experience czy estetyki właśnie. Dlaczego to jest aż tak istotne? Z bardzo prostego powodu – przestarzały wygląd witryny źle wygląda na tle konkurentów. Dodatkowo może on skutecznie odstraszyć potencjalnego Klienta. Schludnie złożony szablon firmowego portalu z całą pewnością stanowi czynnik zachęcający do lepszego zapoznania się z ofertą.

materiał zewnętrzny

Polub nas na Facebook