Coraz mniej azbestu w Gminie Żabia Wola

Zakończono realizację zadania, polegającego na usuwaniu wyrobów i odpadów (demontaż, transport i utylizacja) zawierających azbest z terenu Gminy Żabia Wola. Wartość całkowita zadania 101 408,05 zł brutto, w tym kwota dofinansowania uzyskana z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie to 29 184,32 zł

Dzięki współpracy Mieszkańców i Wykonawcy - PHU "Piotr" Piotr Jaczyński z Leszna, udało się w bezpieczny sposób przekazać do utylizacji:

  • 13,551 Mg azbestu stanowiącego pokrycie dachowe przeznaczone do demontażu z 6 nieruchomości
  • 160,972 Mg odpadu zeskładowanego na 57 nieruchomościach.

Wykonaniu tego przedsięwzięcia przyświecał potrójny cel – troska o zdrowie Mieszkańców, estetyka, a przede wszystkim ochrona środowiska.


"Usuwanie i unieszkodliwianie azbestu na terenie gminy Żabia Wola w 2023 roku" dofinansowano dzięki wsparciu Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.

 

Polub nas na Facebook


To może Cię zainteresować: