Biletomaty w pociągach WKD już dostępne!

Warszawska Kolej Dojazdowa sp. z o.o. informuje, iż od dnia 24 lutego br. uruchomiony zostaje nowy kanał sprzedaży biletów – automaty mobilne.

Automat zlokalizowany jest zawsze od strony kabiny maszynisty zwróconej w kierunku Warszawy, a miejsce posadowienia automatu zostało oznaczone specjalnym piktogramem na pojeździe. Warto dodać, że w pociągu WKD zainstalowany jest wyłącznie jeden automat

W automacie mobilnym istnieje możliwość zakupu biletów jednorazowych i okresowych w formie klasycznej – bilet papierowy. Płatność można dokonać wyłącznie bezgotówkowo – karta płatnicza i BLIK

Podróżny, który z jakiejkolwiek przyczyny nie nabył biletu na peronie WKD - w kasie biletowej/ stacjonarnym automacie biletowym, zobowiązany jest wejść do pociągu w miejscu usytuowania automatu oznaczonego specjalnym piktogramem i niezwłocznie udać się do automatu biletowego w celu nabycia w nim biletu.

Jak twierdzi WKD,  automaty mobilne są dodatkowym, uzupełniającym kanałem sprzedaży biletów funkcjonującym obok podstawowych kanałów sprzedaży – kasy biletowe, stacjonarne automaty biletowe. W przypadku braku możliwości zakupu biletu w automacie mobilnym – podróżny będzie traktowany jako osoba jadąca bez biletu.

Polub nas na Facebook


To może Cię zainteresować: